Nu har Smörblommanstuteri köpt SSS Anemonix  och jag har också behövt lämna tillbaka Junibackens Anthon berg till min förfäran.
Men!
Om vi har sålt och lämnat tillbaka några har vi plats för fler!!
T.ex
Caches von Waagendorf
Wexford von Waagendorf
Liamstorp Iris
SCN Square Enix
2/15/2013 03:30:13 pm

Hejsan!

Jag såg din kommentar om Cassa Sia Cassa Blanca, men det är en annan som har henne på prov en månad för att se vad hon tycker om Cassa. Vill du då vänta eller inte köpa?

Annars kan jag meddela att jag har ett hingstföl till salu, eller så kan du gå in och titta på LuftHappy.bloggplatsen.se där jag tror att hon säljer några hästar, eller Rosendhal.bloggplatsen.se där hon säljer en häst jag har lånat som hetet Cupcake.

//LuftLycka

Reply
Sofia
8/6/2013 02:42:05 am

Får jag köpa Little planet?

Reply
LHF stuteri
8/25/2013 04:53:05 am

hej är intresserad av sandwich jag bjuder 23 tusen LP men vill prova honom först i 1 vecka

Reply
Sofia
9/3/2013 05:31:01 am

Varför svara du inte?

// Sofia

Reply



Leave a Reply.